Forever (live) - Stratovarius

#高中不断单曲循环的曲子#

Forever

Artist: Stratovarius

I stand alone in the darkness
独自伫立在凄冷的夜 
The winter of my life came so fast
生命的寒冬铺天盖地的来 
Memories go back to childhood
童年的回忆充满馨香 
To days I still recall
至今让我难忘怀

Oh how happy I was then
噢!那时我是多么欢快! 
There was no sorrow. There was no pain
没有痛苦 没有哀愁 
Walking through the green fields
漫步在葱绿无垠的田头 
Sunshine in my eyes
阳光如金跃入眼眸 

I'm still there everywhere
无论身在何方 我心永在记忆的深秋 
I'm the dust in the wind
我是风中一粒尘
I'm the star in the Northern sky
我是北天一颗星
I'll never stay anywhere
天涯海角无处停留
I'm the wind in the trees
我只是穿越树叶一缕风
Would you wait for me forever.
你是否会在孤寂的街口等我? 

....
Will you wait for me forever.
你是否会一直等我?

评论
热度(2)

© 人生何处不相逢 | Powered by LOFTER