I Honestly Love You - 张国荣

看将爱九周年生贺视频时被这首歌戳成筛子……歌词从头到尾完全心声,张国荣的嗓音太温柔了,听得快落泪。

Maybe it was better left unsaid

But this is pure and simple, and you must realize

That it's coming from my heart and not my head

I Love You

I honestly love you


I Honestly Love You

演唱:张国荣


Maybe I hang around you a little more than I should
也许我在你身边呆的有些过久了

We both know I got some where else to go
你我都知道 我要离开这里

But I got something to tell you
但在离开之前,我有件事要告诉你

That I never thought I would
一件我从未想过要说出口的事

But I believe you really ought to know
一件我相信你必须知道的事

I love you
我爱你

I honestly love you
我真的真的爱你


You don't have to answer
你不必回答

I see it in your eyes
我在你眼里看到了答案

Maybe it was better left unsaid
也许不说出口更好些

But this is pure and simple, and you must realize
但(我的表白)是纯粹简单的,你要知道

That it's coming from my heart and not my head
它发自我的内心 而不是我的头脑

I Love You
我爱你

I honestly love you
我真的真的爱你


I'm not tryin' to make you feel uncomfortable
我不想让你难过

I'm not tryin' to make you anything at all
也没想让你成为我的什么人

But this feeling doesn't come along everyday
但此刻的感受是平时没有的

And you shouldn't blow the chance
你要紧紧地抓住机会

when you've got the chance to say
当你有机会说

I love you
我爱你

I love you
我爱你

I honestly love you
我真的真的爱你

If we both were born in another place and time
如果我们生在它时它方

This moment might be ending in a kiss
此刻也许要以一吻结束

But there you are with yours
但你那儿有你的生活

And here I am with mine
我这儿有我的

So I guess we'll just be leaving it at this
所以我猜我们会让此刻就到此为止吧

I love you
我爱你

I honestly love you
我真的真的爱你

I honestly love you
我真的真的爱你


-end-

评论
热度(23)

© 人生何处不相逢 | Powered by LOFTER